loading...
وبسایت شخصی رسول ام.بیت
محمد بازدید : 169 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 

( قطع پخش آلبوم "رد پا" و بعدا به صورت آلبوم کامل )
صحبت ها درمورد آلبوم "رد پا"

صحبت های رسول ام.بیت درمورد آلبوم جدید :


 

(سلام به همه دوستانه گلم..تشکر میکنم از کسایی که کارهای بنده رو گوش دادن...خب درمورد آلبوم رد پا بگم که...ترانه سرایان این آلبوم حداکثر به غیر از گروهم 3 نفر هستن که هنوز نمیتونم اسمشونو بگم و آهنگسازی قطعات این آلبوم رو من و دوسته خوبم علی اصالتی انجام میدیم...تنظیم کار هم طبق معمول خودم انجام میدم اما اینبار متفاوت تر از قبل و حساس تر از قبل...تویه این آلبوم میخوام وسواس زیادی به خرج بدم شاید آلبوم طول بکشه اما میخوام خوب از آب در بیاد...

الان تا بحال من خودم 4 قطعه از آلبوم "رد پا" رو گذاشتم (1.بازیه زندگی - 2.نمیدونستم - 3.عشقه بی هدف - 4.هرچی بگی همون میشم) و بقیه آهنگ ها با کلی نظر و مشاوره از آلبوم پاک میشن و بصورت تک تراک میدم بیرون...

خب فضایه آلبوم غمگین هسته البته یکی دو تا کار شاد هم داریم..تصمیم گرفتیم که ترانه ها پخته تر باشن...
من 4 تا قطعه ی اول رو قبلا ساخته بودم اما این 2 تا کار رو تازه و با عجله شروع کردم,پس شاید زیاد جالب نباشن...

مدیر برنامه هام تصمیم گرفته که آلبوم رو از وب پاک کنیم ..من خودمم اتفاقا همین تصمیم رو داشتم چون دوست دارم آلبوم بقول معروف یهو بیاد بیرون...D:

همه ی شما رو دوست دارم,همه ی شما طرفدارهایه گروهمون یعنی H.P.I 3...
منتظره آلبوم باشین که اینبار چندتادوسته دیگه اضافه شدن و سعی میکنیم آلبوم بهتر از قبلی بیاد بیرون...من فعلا کاره تنظیم رو قبول نمیکنم چون رو آلبوم خودم باید کارکنم...

همتون رو به خدای توانا میسپارم... )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما آلبوم "رد پا" چگونه میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 3,118